Ocean Blues
Isabel is an Actress. Xavier wants to be a Director. Isabel is looking for Love. Xavier is looking for the Love of his Life. Isabel is stuck on a bad relationship. Xavier is looking for one. Isabel sings while Xavier watches. Will love rule the Ocean? Or will the waves strike hard on both of them?
In Salomón Askenazi’s emotionally-charged debut, pools of blues and reds threaten to spill out of every frame, mirroring the torrid intensity between the film’s tormented lovers. Just like the mercurial ocean, the waves of passion can either reveal new destinations or leave you gasping for air.