Of Fathers and Sons
Syrian filmmaker Talal Derki returns to his homeland posing as a pro-jihadist photojournalist making a documentary on the rise of the caliphate. In a remote village, he meets radical Islamist leader and loving father Abu Osama, and the group of young boys—his son included—who idolize him.