Of Men and Angels
Mike is a taxi driver and unrequited Irish-American writer in the post-beat tradition. Maria is a beautiful, cultured Salvadorian who is carrying Mike’s child. When Irish literary maverick Padric falls into their lives, the three struggle for control of their own dreams and for each other.