OK, Good
Slamdance, the upstart rival of Sundance, celebrates the cutting edge cinema “indie” used to mean, and Daniel Martinico’s caustically funny and forlorn comic tragedy truly epitomizes its spirit. With its verité style, this madcap dive into the world of acting is nightmarish and captivating at once.