OK Kanmani
A young Tamilian open-minded couple living in urban Mumbai move in together with a no strings attached attitude.
Dulquer Salmaan and Nithya Menen’s effortless chemistry breathes a unique freshness into this classic Mani Ratnam romance. Following the charming ebbs and flows of a millennial live-in relationship, this superbly-shot Tamil love story will surely leave a smile on your face.