Oleg
The sophomore feature by Latvian director Juris Kursietis is a bracing and darkly funny account of Europe’s merciless migrant labor market. Evoking the humanist cinema of the Dardenne brothers, Oleg’s intimate, up-close cinematography and rich storytelling are truly transfixing.