Once Upon a Time Yeşilçam - Abdurrahman Keskiner
This is a documentary from Mehmet Güreli about the famous producer Abdurrahman Keskiner, who took great strides in promoting our country’s cinema to the world and who is one of the shining lights of our cinema.