Ethnological documentary on Malana – where traditional social structures are breaking down because of high international demand of its high-quality hashish.
Through exploring a fascinating ancient Himalayan community with its own democracy and parliaments, Bom gently reflects on the universal chasm between citizens’ needs and governmental provisions. This quirky documentary is an ingenious ethnographic account of Malana’s culture beyond marijuana.