One from the Heart
Hank and Frannie live together in Las Vegas. After a five-year relationship, lustful and dreamy Frannie leaves down-to-earth Hank on the anniversary of their relationship. This leads them both to a night on the strip with mysterious new dream partners, in pursuit of their romantic fantasies.
Following Apocalypse Now, Francis Ford Coppola revived the working methods of Hollywood’s golden age with this modernist rebirth of the musical. Largely misunderstood in its time, One From the Heart stands today as a dazzling love story painted with rapturous artifice inside an imaginary Las Vegas.