Four moments in the lives of four female characters. Little Kiki plays a game of hide and seek that turns into tragedy. Karine’s teenage years are full of men and mishaps. Young Sandra moves to Paris and has a brush with disaster. Finally, the grown-up Renée thinks she is safe from her past.
Different incarnations of one woman are drawn into a dark vortex of sex, gambling, and crime in this shape-shifting, seductive French drama. Starring alongside Gemma Arterton and Adèle Haenel as one of four faces of mysterious femininity, Adèle Exarchopoulos is as beguiling as ever.