Ottolenghi and the Cakes of Versailles
Ottolenghi and the Cakes of Versailles follows famous chef Yotam Ottolenghi on his quest to bring the art and decadence of Versailles to life in cake form at the Metropolitan Museum of Art in New York. He assembles a team—a veritable who’s who of the dessert world—to help bring his vision to life.
Aesthetes with a sweet tooth, rejoice! In a documentary full of gustatory delight, the one and only Ottolenghi works with a palatial museum of art to assemble the crème de la crème of international patisserie, asking them to create a homage to all that was delicious in ancien régime Versailles.