Our Eternal Summer
Inseparable Lise and Lola spend the carefree summer of their 18th birthdays together, along with friends, on a beach in the Mediterranean town of Marseille. Celebrating the beginning of the rest of their lives, they soon realize that nothing lasts forever when someone gets lost in the water.
Émilie Aussel’s stunning debut feature shows how a blissful, lethargic summer is suddenly interrupted for a group of carefree teenagers, faced with grief and the loss of innocence. Our Eternal Summer offers a poignant reminder that—just like the euphoria of adolescence—nothing lasts forever.