Our Grand Despair
Adapted from Barış Bıçakçı’s critically hailed novel, Our Grand Despair puts a fresh spin on a platonic love triangle, charmingly depicting moments of rapture and melancholy. Set in a hauntingly beautiful Ankara, Seyfi Teoman’s swan song is a soul-stirring portrait of a complex male bond.