Our Lady of Hormones
Our Lady of Hormones goes into the surreal and fantastic realm of two actresses lost in a magical land where a strange, ugly object of pleasure rules.
Along with his usual bold colors and squishy, fleshy textures, this lengthier narrative short plays out like The Wizard of Oz as reinterpreted by Dario Argento. Mandico’s luminous film follows two women who bond with a strange phallic creature covered in hair and saliva.