Our Little Sister
Three sisters live together in Kamakura. When their father—absent for 15 years—dies, they travel to the countryside for his funeral and meet their teenage half-sister. Bonding quickly with the orphaned Suzu, they invite her to live with them and a new life of joyful discovery begins for them.
From the prolific writer-director of the Palme d’Or-winning Shoplifters comes this tender family drama in the vein of Yasujirō Ozu or Mikio Naruse. Hirokazu Koreeda wisely assembles a series of vignettes of everyday moments to explore sisterly relationships and the deep bonds between families.