Two theatre troupes rehearse Aeschylus. A young deaf-mute wants to uncover a mysterious secret society. A young woman seduces men in order to rob them. As the characters’ paths crisscross throughout the film’s puzzle-box structure, a portrait of post-May ’68 Paris and its dashed dreams emerges.