Out
Experimenting with flashbacks to hypnotic results, Vincent Hazard’s Out guides us through the disorienting, often blurry past of a mysterious lead character. Split frames, kaleidoscopic lighting and non-diegetic sounds are just some of the key ingredients for this offbeat, atmospheric short.