On Fairfax Avenue in Los Angeles there is a 150-seat movie theater that for over 68 years has doggedly dedicated itself to silent cinema. This documentary reveals the touching, twisted, and bloody history of one independent theater’s attempt to stay open in the hometown of American cinema.