Pandora's Box
Family tensions have always been a subject ripe for sensitive, poignant, and truthful comedies. Following a dysfunctional family coming together around an aging, headstrong matriarch, Pandora’s Box is an intergenerational delight: an award-winning drama as beautifully hectic as real life.