Papa, the Lil' Boats
Making a delightful mockery of male selfishness and paternal control, Nelly Kaplan’s riotous kidnapping comedy revels in the zany pleasure of misbehaving. Ingeniously adept at turning men into obedient lapdogs, Sheila White’s adorably kooky heiress kicks, screams, and seduces her way to freedom.