Paradise: Hope
Her mother in Kenya, 13-year-old Melanie spends her summer vacation at a strict diet camp set in the Austrian countryside. Between workouts and nutrition classes, pillow fights and first cigarettes, she falls in love with a doctor 40 years her senior.
After the shocks of Faith and Love, Ulrich Seidl made possibly the most surprising decision of all: tenderness. The final film in his Paradise trilogy—and by some accounts the best—finds the provocateur at peak warmth (but still transgressive) for a brightly twisted coming of age story.