It’s after midnight in a Paris gay sex club when Théo and Hugo lock eyes across the crowded room. They have passionate sex. Afterwards, they leave together and explore the streets of Paris, drunk with the possibilities of love at first sight, as well as sobered by the risks of their passion.
Told in real-time in the aftermath of an orgy and between the tender early-morning hours of 04:27 and 05:59, this ravishing relationship drama explores the fluid yet fragile bonds formed by our titular Théo and Hugo. Revel in an ambitious queering of the classical Orpheus and Eurydice myth.