Pashi
A young boy learns the old technique of trapping birds from his old grandmother and begins to practice it.
A tender coming-of-age tale, Pashi follows a young boy from a Himalayan village as he fumbles through the maze of adolescence, infatuation, and queer identity. Siddharth Chauhan imaginatively uses dream sequences and folk traditions to tell an emotionally intricate story of desire.