Passion
Christine is hungry for a promotion and will do whatever it takes to get it—even if it means stabbing her colleague Isabelle in the back. In retaliation, Isabelle begins a passionate affair with her rival’s partner, sparking a violent chain of events that leaves her fearing for her life.
The New Hollywood maestro’s work is always ripe for reevaluation, from his celebrated films to the sorely maligned. This feverish, Hitchcockian corporate hall of mirrors, packed with intoxicating rivalry and eroticism, has proven to be one of the latter—and yet is as masterful as anything he’s done.