Past Lives
Nora and Hae Sung are classmates at a school in Seoul. But their friendship ends when Nora’s family moves to Canada. Twelve years later, Nora notices that Hae Sung’s been searching for her on social media. They reconnect, but another dozen years pass before they meet during his visit to New York.
Awash with wistful reveries about the “what ifs” and “maybes” of life, Celine Song’s exquisite debut stars the luminous Greta Lee (Russian Doll) in a breakout lead role. As fate brings two childhood sweethearts back together, Past Lives basks in the pleasure of yearning for what could have been.