A woman tries to balance family and work life as she helps negotiate between a politician and a country over natural resources.
Three women find themselves on the opposite ends of a political negotiation, yet unify under the shared experience of sexism in the workplace. Chloé Robichaud gracefully explores this theme with an arresting conversational structure, a sophisticated play with tone, and a strong sense of landscape.