Peacock
Matthias is the head of a successful Rent-A-Friend agency: If you need company, want to improve your public appearance, or even manipulate someone–just rent a friend. Matthias plays every role his clients desire—like an actor—but in real life.
This polished social satire about a people pleaser climbs to hilarious heights thanks to the comedic presence of actor Albrecht Schuch. Soft-launching his real self on the hustling world, the life-shy Matthias is as winningly clueless as Monsieur Hulot: a Pierrot for the era of toxic productivity.