Penny Serenade
Julie and Roger are a love-struck married couple who desperately want to have a child. Tragedy after tragedy gets in their way, as the two attempt to rise above their troubles and fulfill their dreams of parenthood.
For a brief three-film span, Irene Dunne and Cary Grant were one of Hollywood’s great onscreen couples. Uproariously funny in the Leo McCarey romances The Awful Truth and My Favorite Wife, it took director George Stevens to envision them in this moving melodrama.