Pepe
Taking inspiration from an infamous runaway hippo, this shapeshifting adventure won Silver Bear for Best Director at the Berlinale. Traveling through timelines, planes of consciousness, and dazzlingly diverse forms of experimentation, Pepe summons specters of violence with eclectic, mystical style.