Perfidia
After his wife dies, Peppino finds himself faced with the problem of his son Angelo who, despite being 35 years old, still lives at home, without a job or a steady girlfriend. Angelo spends his days in a shabby bar in the suburbs, living a waking dream of the most banal existence imaginable.
An award-winner at Locarno, Perfidia is the second feature by one of Italy’s most promising directors, Bonifacio Angius. Set in contemporary Sassari, this bittersweet portrait of a father-son relationship takes a cross-generational journey into the void of urban loneliness.