Persian Lessons
Through its surprising premise, and carried by outstanding performances from Nahuel Pérez Biscayart and Lars Eidinger, Persian Lessons portrays the horrors of life in a camp during the Holocaust. Within this dehumanizing environment, a man survives by teaching an invented language to his oppressor.