Person to Person
A reporter struggles with her first day at work, a rebellious teen attempts to balance her feminist ideals, and a young man reconciles with his ex-girlfriend as her brother threatens revenge. Meanwhile, an avid music lover wanders in search of a rare record, all during a single day in New York City.