Petite Maman
After the death of her beloved grandmother, eight-year-old Nelly meets a strangely familiar girl her own age in the woods. Instantly forming a connection with this mysterious new friend, Nelly embarks on a fantastical journey of discovery which helps her come to terms with this newfound loss.
Following the international triumph of Portrait of a Lady on Fire, Céline Sciamma returns to the mysteries of childhood with this spellbinding adventure in imagination. Delicately playful, and tinged with melancholy, Petite Maman weaves a spectral fairytale from a child’s-eye view on love and loss.