Petrov's Flu
With the city in the throes of a flu epidemic, the Petrov family struggles through yet another day in a country where the past is never past, the present is a booze-fueled, icy fever dream of violence and tenderness, and where – beneath layers of the ordinary – things turn out to be extraordinary.