Pharos of Chaos
Sterling Hayden, the semi-retired actor, war hero, and writer passes his days living on a barge in France. He enjoys telling anecdotes, until finally opening up about his alcoholism, loneliness, “creative impotency,” and deepest shame: publicly naming names in Hollywood during the Red Scare.