Piercing
Adapated from the novel by Ryu Murakami—who also wrote Audition—this psychosexual thriller is laced with a tincture of dark humour. With knockout turns from Christopher Abbott and Mia Wasikowska, Piercing’s wickedly sleazy, neo-giallo vibe is ripe enough to make even Brian De Palma blush.