Pina
Wim Wenders pays tribute to legendary choreographer Pina Bausch, who died in 2009, and her groundbreaking, inventive work with the Tanztheater Wuppertal ensemble. Longtime troupe members re-create classic pieces for the big screen, pouring out of the theater and into the city of Wuppertal.