Pirates
At the dawn of the new millennium, three lifelong friends and pirate radio DJs—Cappo, Kidda and Two Tonne—are looking to bring on the year 2000 in style. A lack of money, tickets, and room in Cappo’s minuscule Peugeot won’t deter them from their desired destination: a raging party in South London.
Actor, DJ, and first-time director Reggie Yates throws it back to the Moschino-wearing, two-stepping garage raves of the late ’90s in this after-hours comedy of errors. Capering through London on the eve of Y2K, Pirates spills over with the cheeky, shambolic energy of a night out with best mates.