Piuma tells the story of Ferro and Cate, two kids trying to get to grips with an unplanned pregnancy, their families, exams at school, friends and a general lack of jobs.
The ramifications of an unexpected pregnancy lend shades of Jason Reitman’s Juno to this charming comedy from filmmaker Roan Johnson. Warm-hearted and affecting, and with wonderful performances from its young leads, Piuma offers a thoughtful perspective on love and friendship in modern-day Italy.