Playlist
An irresistible trip to the black-and-white Paris found in New Wave classics, Nine Antico’s loveable debut is a capricious journey of self-discovery, full of comic stumbles and epiphanies. With a sparkling charm reminiscent of Frances Ha, the film lovingly embraces the idiosyncrasies of city life.