Please Baby Please
After witnessing a murder on Manhattan’s gritty streets, a bohemian couple become the dangerous obsession of a greaser gang. Fear transforms into thrill and lust as the wife becomes infatuated with the gang’s rough exterior, and the husband singles out a gang member as an object of affection.