Post Tenebras Lux
Mexican director Carlos Reygadas can be divisive, and never more so than when he won Best Director at Cannes for this breathtakingly beautiful, deeply unsettling, and uniquely stylized portrait of a family balanced between heaven and hell. This is cinema without rules, and the opening is stunning!