Prehistoric Cabaret
Arnarstrapi, Iceland. In a Cabaret, a woman master of ceremonies performs an esoteric coloscopy act with a strange organic camera.
With its retro aesthetic and Satanic style-to-burn, this is another of Bertrand Mandico’s glorious nasties. A pulpy short film that’s straight out of hell, expect the demented, the demonic, the disturbing, and the dangerous. Whatever you do, please don’t try this at home!