Princess
A young clandestine Nigerian girl sells her body in an enchanted forest. Like an Amazon on the hunt, she dodges emotions, sniffs out money and deceives customers. Until one day – forced to break the chains of exploitation – she meets a man who wants to save her. But first, she has to save herself.