Spurred on by star John Gielgud and brought to life by Peter Greenaway, this is Shakespeare’s The Tempest interpreted as pure avant-garde cinema: an intense, opulent mash-up of different art forms and formal techniques shot through with baroque textures and vibrant colors. Greenaway, take a bow.