Puccini for Beginners
After breaking up with her girlfriend, Allegra winds up in the bed of amiable professor Philip. He is so smitten with her that he dumps his lover, Grace. When Allegra meets Grace, sparks fly, and she begins a parallel romance, unaware that her new lover is the woman Philip left to be with her.
When a lesbian woman starts seeing both members of a separated straight couple, things might get a bit complicated for her, but are greatly entertaining for us. A pure New York comedy with a romantic triangle at its core, a hefty dose of sarcasm and witty, spiky remarks coming from all sides.