While celebrating 100 years of Pasolini, we’re taken with the poignant realism of Punta Sacra—a film that takes place on the very ground where he last existed. Capturing life with graceful intuition, documentarian Francesca Mazzoleni pays joyful tribute to an unheard yet resilient humanity.