Pussy
Desire takes over in this imaginative hand-drawn short, awarded at the prestigious Clermont-Ferrand Film Festival. Everyday boredom gives way to surreal titillation and playful self-discovery, as an adventurous young woman learns to listen to, tame, and satisfy her own ferocious sexuality.