Putin's Witnesses
Unveiling intimate never-before-seen footage of Vladimir Putin’s first political campaign, Vitaly Mansky searches for clues to Russia’s fate in the blank stare of its future dictator. This behind-the-scenes view of a global turning point asks profound questions about the politics of personality.