Calling upon the tradition of the psychological chamber thriller, Queen of Earth unites an astonishing Elisabeth Moss with Katherine Waterston to burrow deep into the complicated identities of two disaffected women. A fiery exploration of the iron grip emotions—both interior and exterior—have on us.